Kekliktepe Köyü Forum


 
AnasayfaKapıGaleriKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 AKP KapatıLsınmı ?

Aşağa gitmek 

AKP Kapatılsınmı ?
Kapatılsın
75%
 75% [ 3 ]
Kapatılmasın
25%
 25% [ 1 ]
Kararsızım
0%
 0% [ 0 ]
Toplam Oylar : 4
 

YazarMesaj
Emre Tekin
KekliktepeAdmin
KekliktepeAdmin
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 343
Yaş : 23
Nerden : İstanbul/Bahçelievler
Kayıt tarihi : 02/03/08

MesajKonu: AKP KapatıLsınmı ?   Salı Nis. 08 2008, 14:13

cevapLarınızı bekliyorum ...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Nazlı Tekin
Forum Meleği
Forum Meleği
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 796
Yaş : 32
Nerden : İstanbul
İş/Hobiler : Satış & Pazarlama
Lakap : Baş Belası
Kayıt tarihi : 03/03/08

MesajKonu: Geri: AKP KapatıLsınmı ?   Salı Nis. 08 2008, 14:53

Kapatılmalı bence

_________________
[i:f9dc][u:f9dc][b:f9dc]Pir Sultan'ım katı yüksek uçarsın
Selamsız sabahsız gelir geeçersin
Dilber muhabbetten niçin kaçarsın
Böyle midir ilimizin töresi[/b:f9dc][/u:f9dc][/i:f9dc]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kekliktepe.tr.cx
emrah yardım
Karakartallar Yüksek Uçar
Karakartallar Yüksek Uçar
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 837
Yaş : 31
Nerden : istanbul
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : lakabı olmayan insan
Kayıt tarihi : 03/03/08

MesajKonu: Geri: AKP KapatıLsınmı ?   Salı Nis. 08 2008, 15:18

yaaaaa arkadaşlar biraz düşünelim şimdi..akp kapatılırsa ne olur.akp kapatılırsa ülke 2.bir krize girer.yaa arkadaşlar hala istanbulun göbeğinde çöpten ekmek toplayanlar var ve hala aç çıplak dolaşan tinerci gençlerimiz var ve hala okuma yaşına gelmiş dilenci çocuklarımız var yapmayın bi yaaa...eğer kapatılırsa emin olun ki bu trajedi artacak.lütfen alevi fanatiği olarak hemen akp kapatılsın görüşünü savunmayalım..biz ülkenin menfaatleri neyi gerektiriyorsa onu savunalımm..biz ülke olarak ne üretiyoruz ya .tahılımızı bile dışarıdan ithal ediyoruz eee nasıl ülkeyiz biz..ben söylüyeyim parazit bir ülkeyizz..amerika coca colanın pazarlamasından bizim elde ettiğimiz tüm gelirlerden daha fazla gelir elde ediyor.küçük iskandinav ülkesi finlandiya bile nokia nın pazarlamasından bizim gelirimizi 3 e katlıyorr.küçük hollanda bile süt ve süt ürünlerinden biizim gelirimize yaklaşıyorr..bizim görevlerimiz ne okumak,çalışmak ve de üretmek..ve de daha önemlisi birbirimize saygı duymak.saygı biterse sevgi de biter eğer aksini iddaa eden varsa ya yalancıdır ya da zeka engellidir..ilk önce devlet yönetimindeki memurlar ve milletvekilleri mümkünse az çalın eğer clepto mania(hırsızlık hastalığı) değilsenizz.peki şimdi bizim şuan kaç gencimiz işsiz haberi olan varmı,peki kaç esnaf kan ağlıyo haberi olan varmı,peki türkiye milli maçı ardından o zafer sarhoşluğuyla yapılan zamlardan haberi olan varmı..tabiki yok arkadaşlar.bir alevi-sünni tartışmasına takmışız gidiyoruz.bunlardan biz kar elde edemiyecez arkadaşlar bundan kar edem ya amerika olur ya da diğer avrupa ülkelerii..hun imparatorluğu nasıl yıkıldı sanıyosunuz savaşlamı sadece iç karışılıkla..iç karışıklık en kötü olanıdır içine girmiş bir virüs gibidir. ve de iç savaşta amacın da belli değil düşmanında belli değil..yani arkadaşlar bunlar küçük şeyler..ilk önce şu at gözlüğünü çıkaralım mümkünse şimdi çalışmaya başlıyalım..eğer akp nin bu kadar kapatılmasını istiyorsunuz bir dahaki seçimde oyunuzu kullanmazsınız ve de arkadaşlarınıza çevrenize örnek olursunuz onlarda size imrenir onlarda akp ye kullanmaz ve de bu ağ büyür sonucunda akp zavallıları oynarr...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kekliktepe.tr.cx
Nazlı Tekin
Forum Meleği
Forum Meleği
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 796
Yaş : 32
Nerden : İstanbul
İş/Hobiler : Satış & Pazarlama
Lakap : Baş Belası
Kayıt tarihi : 03/03/08

MesajKonu: Geri: AKP KapatıLsınmı ?   Çarş. Nis. 09 2008, 10:58

Emrah bu konuda kusura bakma ama sana katılmıyorum biz zaten yeterince krize girdik adamlar zengin olacak diye kendileri bir yerlere gelecek diye ezilen bizler oluyoruz...

Türkiyedeki sefalat sanıyormusun ki insanların kendisinden kaynaklansın tamamen akp yüzünden bankalardaki fazi oranları kredi kartları bunu gibi benzeri şeyler yüzünden insalar neler çekiyor bu yüzden kapatılmalı....

_________________
[i:f9dc][u:f9dc][b:f9dc]Pir Sultan'ım katı yüksek uçarsın
Selamsız sabahsız gelir geeçersin
Dilber muhabbetten niçin kaçarsın
Böyle midir ilimizin töresi[/b:f9dc][/u:f9dc][/i:f9dc]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kekliktepe.tr.cx
emrah yardım
Karakartallar Yüksek Uçar
Karakartallar Yüksek Uçar
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 837
Yaş : 31
Nerden : istanbul
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : lakabı olmayan insan
Kayıt tarihi : 03/03/08

MesajKonu: Geri: AKP KapatıLsınmı ?   Çarş. Nis. 09 2008, 18:58

tamam nazlıcık haklısın bu konuda ama kriz olursa bizleri yani fakir ve orta sınıfı etkiler..zengin adam bir şekilde başının çaresine bakar..ama kim etkilenir biliyomusun bizzzzzz tabiki...siz fanatik taraftar gibi düşünüyosunuz bence...zaten senin dediğin şeylerin gerçekleşmesi için devrim olması lazım.yani bir venezuella devlet başkanı chavez gibi birisi lazım..ama türkiyede ne yazıkki dürüst devlet adamı stoğu tükenmek üzere
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kekliktepe.tr.cx
Nazlı Tekin
Forum Meleği
Forum Meleği
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 796
Yaş : 32
Nerden : İstanbul
İş/Hobiler : Satış & Pazarlama
Lakap : Baş Belası
Kayıt tarihi : 03/03/08

MesajKonu: Geri: AKP KapatıLsınmı ?   Cuma Nis. 11 2008, 12:06

Tabiki biz etkileniriz canım biliyorum ama bu şekilde etkileniyoruz kim çözcek bu durumu kapatılmasa bile en azından bir süre ceza almalı

_________________
[i:f9dc][u:f9dc][b:f9dc]Pir Sultan'ım katı yüksek uçarsın
Selamsız sabahsız gelir geeçersin
Dilber muhabbetten niçin kaçarsın
Böyle midir ilimizin töresi[/b:f9dc][/u:f9dc][/i:f9dc]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kekliktepe.tr.cx
emrah yardım
Karakartallar Yüksek Uçar
Karakartallar Yüksek Uçar
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 837
Yaş : 31
Nerden : istanbul
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : lakabı olmayan insan
Kayıt tarihi : 03/03/08

MesajKonu: Geri: AKP KapatıLsınmı ?   Cuma Nis. 11 2008, 19:00

akp bence chp den kat kat üstün bu bir gerçek zatennn.bence siz alevi olmasaydınız bu yorumlarda bulunmayacaktınızz..lütfen takım tutar gibi parti tutmayalım..tabi benim için ufuk uras hoş gerisi boşş..diğerlerinin hepsi yalan..benim 70 yaşındaki matematik hocam nurettin hocamın(kocaeli üniversitesinin kurucularındandır kendisi) bir sözü dikkatimi çekmişti."ben matematiği çok severim ama siyaseti hiç sevmem..çünkü matematik doğrular üzerine kurulıyken siyasetteuna karşın hep yalan ve yanlış üzerine kurulmuşturr..siyasette kimse temiz değildir herşey çıkara menfaate göre dizayn edilmiştir "dedi..bence de çok doğru söylemişş hocamm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kekliktepe.tr.cx
Nazlı Tekin
Forum Meleği
Forum Meleği
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 796
Yaş : 32
Nerden : İstanbul
İş/Hobiler : Satış & Pazarlama
Lakap : Baş Belası
Kayıt tarihi : 03/03/08

MesajKonu: Geri: AKP KapatıLsınmı ?   C.tesi Nis. 12 2008, 10:28

Aslına bakarsan bu konu bizi biraz aşıyor bakalım zamanla herşey yoluna girecek ozaman ne olacağını hep birlikte görcez zaten...

_________________
[i:f9dc][u:f9dc][b:f9dc]Pir Sultan'ım katı yüksek uçarsın
Selamsız sabahsız gelir geeçersin
Dilber muhabbetten niçin kaçarsın
Böyle midir ilimizin töresi[/b:f9dc][/u:f9dc][/i:f9dc]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kekliktepe.tr.cx
emrah yardım
Karakartallar Yüksek Uçar
Karakartallar Yüksek Uçar
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 837
Yaş : 31
Nerden : istanbul
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : lakabı olmayan insan
Kayıt tarihi : 03/03/08

MesajKonu: Geri: AKP KapatıLsınmı ?   C.tesi Nis. 12 2008, 12:13

o zaman kendini aşan konularda yorum yapma Çok Komik Çok Komik Çok Komik Çok Komik yoksa benim gibi bir muhalefet görüş karşısında tuş olursunn .....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kekliktepe.tr.cx
Nazlı Tekin
Forum Meleği
Forum Meleği
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 796
Yaş : 32
Nerden : İstanbul
İş/Hobiler : Satış & Pazarlama
Lakap : Baş Belası
Kayıt tarihi : 03/03/08

MesajKonu: Geri: AKP KapatıLsınmı ?   Ptsi Nis. 14 2008, 08:30

Ya emrah sen benden ne istiyorsun allah aşkına yaaaaa

_________________
[i:f9dc][u:f9dc][b:f9dc]Pir Sultan'ım katı yüksek uçarsın
Selamsız sabahsız gelir geeçersin
Dilber muhabbetten niçin kaçarsın
Böyle midir ilimizin töresi[/b:f9dc][/u:f9dc][/i:f9dc]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kekliktepe.tr.cx
camşıklı
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 8
Kayıt tarihi : 18/04/08

MesajKonu: Geri: AKP KapatıLsınmı ?   Cuma Nis. 18 2008, 14:01

vurun mühürü kapayın ya we btn ampüller sönsn gereksiz elektrk yakıolar
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
emrah yardım
Karakartallar Yüksek Uçar
Karakartallar Yüksek Uçar
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 837
Yaş : 31
Nerden : istanbul
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : lakabı olmayan insan
Kayıt tarihi : 03/03/08

MesajKonu: Geri: AKP KapatıLsınmı ?   Cuma Nis. 18 2008, 14:04

hüseyincim o ampüller sönerse o ampüller akp nin ampülleri olmaz türkiyenin ve gariban halkın ampülleri olurr.akp milletvekilleri zaten çok zengin onlar bir şekilde başının çağresine bakarrr..ama biz ne yaparız biliyomusun;ya yağma yaparız,yada yamyam misali birbirimizi yerizzzz.zaten kıtlık kapıya dayanmıışşşş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.kekliktepe.tr.cx
 
AKP KapatıLsınmı ?
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» "Son Mesajları Gör" Nasıl Kapatılır ??
» En Son Konular Nasıl Kapatılır
» Widgetleri kapatıp/acmak
» bu site mahkeme kararı ile kapatılmıştır.
» Forumu nasıl kapatırım

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Kekliktepe Köyü Forum :: Kekliktepe Genel :: ANKET BOLUMÜMÜZ-
Buraya geçin: